تاکید امام جمعه شیراز بر هم افزایی و هم اندیشی برای رفع دغدغه های مردم در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی


: 1467

دیدار صمیمی اعضای تشکل های دانشجویی استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

دیدار صمیمی اعضای تشکل های دانشجویی استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تبریک به مناسبت روز دانشجو گفت: هر روز، روز دانشجو است و باید با ورود دانشجویان در عرصه های مختلف مانند سیاسی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجب رشد کشور شویم.

آیت الله دکتر «لطف الله دژکام» حضور در بین دانشجویان را لحظاتی سرشار از تازگی دانست و خواستار ادامه دار بودن چنین نشست هایی شد.

او با اشاره به تاکید آیات قرآن عنوان کرد: دانش و دانشجو موجب ارتقای انسان می شود که دانشجویان باید دوران دانشجویی را برای خود یک مقام معنوی فرض کرده زیرا هرچه دانش افزایش یابد، انسان به سمت خدا می رود.

آیت الله دکتر دژکام در بخش دیگری از صحبت های خود، دانشجویان را به تلاش برای تحقق دانشگاه های نسل سوم و چهارم فراخواند.

او با تاکید بر اهمیت ایجاد صمیمیت بین جوانان و روحانیون، بر تقویت ارتباط بین مسوولان و مردم تاکید کرد و افزود: برای جبران عقب ماندگی در کشور باید تلاش بیشتری داشت.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر ضرورت تحقق فرمایشات رهبری در زمینه گام دوم انقلاب که حرکتی طولانی و بلند مدت است، دانشجویان را به صبر و قاطعیت در مسیر انقلاب دعوت کرد و دانشجویان را برای تلاش در زمینه حفظ انقلاب و ادامه دادن مسیر آن فراخواند.

آیت الله دکتر دژکام با بیان اینکه مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند، عنوان کرد: دین و دوران پیش از ظهور با مردم سالاری پیش می رود و باید در فضای امن، صحبت های مردم شنیده شود و مطالبه های مردم به مدیران گفته شود.

او با بیان اهمیت حفظ امنیت برای ایجاد فضای شنیدن صحبت های مردم، بر نقش دانشگاه در این زمینه تاکید کرد و افزود: اینکه چه کنیم تا مردم به مطالبات خود برسند و ساز و کارهای اجتماعی چگونه به بهترین شیوه مطرح شود، از دیگر موضوعاتی است که نقش پر رنگ دانشگاه و دانشجویان در آن بسیار تاثیرگذار است.

آیت الله دکتر دژکام دانشجویان را به تحمل تفاوت ها، هم افزایی و هم اندیشی و تلاش برای رفع نگرانی ها و دغدغه های مردم فراخواند و اضافه کرد: باید در زمانی که همه دردهای مشترک داریم، با وحدت و همدلی برای آبادانی کشور و رفع نیازهای مردم تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس دانشجویان را به انتقاد متعادل، همراه با حفظ اخلاق مداری در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این برنامه به صورت قرعه ۱۰ دانشجو به نمایندگی از تشکل های دانشجویان استان فارس به بیان پرسش ها، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نیازهای جامعه پرداختند.
در این دیدار، دانشجویان، فعالیت ها و اقدامات ولی فقیه در استان فارس در عرصه های مختلف را موجب رشد و شکوفایی ویژه ای در این استان عنوان کردند و از برگزاری چنین نشستی استقبال کردند.

در این مراسم، دکتر «مهرزاد لطفی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر «علی اکبری» معاون درمان و دکتر «کوروش عزیزی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز حضور داشتند.

با خشنودی در مسیر بهبودی

مراجعه كننده گرامی از حضور و حسن انتخاب شما در جمع خانواده بزرگ بيمارستان شفا مفتخريم. بدون ترديد بيمارستان شفا از گذشته تا كنون با هدف تامين رضايت مراجعين محترم و خانواده های ارجمند آنان در راستای تحقق اين مهم بوده است.

اميد است كه لايق محبت بيكران شما عزيزان باشيم.   

افزایش رضایت مندی ، ارتقای بهره وری